Megújult a helpdesk!

Örömmel tájékoztatjuk minden kedves partnerünket, és leendő ügyfelünket, hogy a mai naptól véglegesen áttérünk a munkalapok elektronikus formában történő kezelésére.

Kivitelezési és szerviz munkáink dokumentációit egyaránt elektronikus formában kezeljük, és tesszük lekérhetővé partnereink számára. A felület hosszas tesztelést és fejlesztést követően weboldalunk jobb oldalán, a ”Hibabejelentés” boxban történő belépés után érhető el.

Azon dolgozunk, hogy ügyfeleink nagyobb exkluzivitást élvezzenek. Biztosak vagyunk abban, hogy az új on-line helpdesk rendszerünk megkönnyíti együttműködésünk mindennapi menetét, és megelégedéssel fogja használni.

Ha még nincs hozzáférése, akkor Ide kattintva leadhatja igénylését most, vagy akár később is az istvan.jankov@smartme.hu e-mail címre!

A rendszer rövid használati útmutatóját az egyéni hozzáférési adatok megküldésével egy időben, e-mail-ben küldjük meg minden felhasználónknak.


facebook  Megosztom Facebookon


Ezeket olvasta már?

Vissza

Kérdezze munkatársunkat!

Irodánk

Helpdesk