Helpdesk szolgáltatásunk - belső fejlesztések

Január 14.-i blogbejegyzésünkben jeleztük, hogy megújult a helpdesk szolgáltatásunk, melynek eredményeként a papír alapú, kézzel töltött munkalapok szerepét elekrtonikus, könnyebben kezelhető munkalapok veszik át, növelve szolgáltatásunk színvonalát, könnyítve partnereink mindennapi munkáját. 

Most nézzük, milyen lehetőségek színesítik ezt a szolgáltatásunkat.

Jogosultsághoz kötött „Sürgős” hibabejelentés lehetősége.

Egy olyan funkció, mely a szervezeten belüli jogkörök betartását segíti, annak érdekében, hogy csak az kérhessen „sürgős” hibajavítást, akinek erre felhatalmazása van.

Hibabejelentéshez kapcsolódó file feltöltés

Lehetőség biztosít akár fénykép, akár képernyő-mentés, vagy bármilyen 5MB-ot meg nem haladó file átküldésére. Az új funkcióval a hiba pontosabb, előzetes behatárolását szeretnénk elérni.

Archív események nyomon követése

A már lezárt hibajegyeket/megrendeléseket tartalmazza visszamenőleg, az azokhoz tartozó összes korábbi bejegyzéssel együtt. Egyelőre letöltési lehetőség itt nincs, de dolgozunk ezen is.

Új vezetői jogkör

Lehetővé teszi, hogy a szervezeten belül bejelentett hibák/megrendelések a vezetők számára lekérhetőek legyenek. Ezzel a kiemelt funkcióval próbáljuk segíteni a vezetőket, hogy a napi teendőik mellett, napra készen és gyorsan hozzájuthassanak a kollegáik által tett bejegyzésekhez.

Azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy ismét magasabb szintre léptünk. Az elvégzett fejlesztéseknek köszönhetően szerződött partnereink számára a mindennapokban felmerülő rendszerhibák on-line bejelentése, és valós idejű nyomon követése könnyebb, gyorsabb, és ezáltal - ha igazán belegondolunk - lényegében olcsóbb is...

Balázs

 


facebook  Megosztom Facebookon


Ezeket olvasta már?

Vissza

Kérdezze munkatársunkat!

Irodánk

Helpdesk