
Helpdesk szolgáltatásunk - belső fejlesztések
Január 14.-i blogbejegyzésünkben jeleztük, hogy megújult a helpdesk szolgáltatásunk, melynek eredményeként a papír alapú, kézzel töltött munkalapok szerepét elekrtonikus, könnyebben kezelhető munkalapok veszik át, növelve szolgáltatásunk színvonalát, könnyítve partnereink mindennapi munkáját.
Most nézzük, milyen lehetőségek színesítik ezt a szolgáltatásunkat.
Jogosultsághoz kötött „Sürgős” hibabejelentés lehetősége.
Egy olyan funkció, mely a szervezeten belüli jogkörök betartását segíti, annak érdekében, hogy csak az kérhessen „sürgős” hibajavítást, akinek erre felhatalmazása van.
Hibabejelentéshez kapcsolódó file feltöltés
Lehetőség biztosít akár fénykép, akár képernyő-mentés, vagy bármilyen 5MB-ot meg nem haladó file átküldésére. Az új funkcióval a hiba pontosabb, előzetes behatárolását szeretnénk elérni.
Archív események nyomon követése
A már lezárt hibajegyeket/megrendeléseket tartalmazza visszamenőleg, az azokhoz tartozó összes korábbi bejegyzéssel együtt. Egyelőre letöltési lehetőség itt nincs, de dolgozunk ezen is.
Új vezetői jogkör
Lehetővé teszi, hogy a szervezeten belül bejelentett hibák/megrendelések a vezetők számára lekérhetőek legyenek. Ezzel a kiemelt funkcióval próbáljuk segíteni a vezetőket, hogy a napi teendőik mellett, napra készen és gyorsan hozzájuthassanak a kollegáik által tett bejegyzésekhez.
Azt hiszem, bátran kijelenthetjük, hogy ismét magasabb szintre léptünk. Az elvégzett fejlesztéseknek köszönhetően szerződött partnereink számára a mindennapokban felmerülő rendszerhibák on-line bejelentése, és valós idejű nyomon követése könnyebb, gyorsabb, és ezáltal - ha igazán belegondolunk - lényegében olcsóbb is...
Balázs
Ezeket olvasta már?
Kérdezze munkatársunkat!
Irodánk
![]() |
1113 Budapest, Bocskai út 77-79. Mogürt Irodaház, B1 épület, II. emelet |
![]() |
+36 (1) 248-1690 |
![]() |
+36 (1) 248-1692 |
Helpdesk |
![]() |