Code-a-Pillar – avagy gyerekjáték a programozás

Annyi sok komoly dologról ejtettünk már szót itt a blogon, és mind a felnőttek világának kényelmét szolgáló érdekesség volt. Mai bejegyzésünkben egy kicsit játékosak leszünk.

A gyerekek egyre korábban birtokukba veszik a számítógépeket, tableteket. A tanulmányok kimutatták, hogy így nem csak a technológiát tanulják meg fiatalon, hanem a problémamegoldó képességük, megfigyelő képességük is jobban fejlődik. A gyerekjátékok gyártásában nagy múltra visszatekintő Fisher-Price cég ezt felismerte, és egy nagyszerű játékot készített az egészen kicsik számára. Ezzel már óvodás korban megismerteti a programozással a gyerekeket.

A játékhernyó testét tetszés szerinti sorrendben állíthatjuk össze. Minden egyes elemnek más-más funkciója van. Van, amelyik az irányt változtatja, másik hangot ad ki, stb. Így egyszerű programsorokat hozhatunk létre, melyet a hernyó elindításával futtatunk le. Az alapcsomagban 8 elemet kapunk, és további elemeket vásárolhatunk hozzá. Így egyre bonyolultabb műveleteket fog végrehajtani a hernyónk.

De még ne rohanjon senki a játékboltokba! A cég a tervek szerint ez év júliusában kezdi meg az értékesítést, először csak az Egyesült Államokban.

Tamás


facebook  Megosztom Facebookon


Ezeket olvasta már?

Vissza

Kérdezze munkatársunkat!

Irodánk

Helpdesk