
A FIBARO Swipe története
Mindannyian tudjuk, hogy az igazán nagy brand-ek mögött, mindig van egy történet, egy story. Napjainkban a marketing-kommunikációs szakemberek már teljes szakterületet üzemeltetnek annak érdekében, hogy a ’storytelling’ el legyen ültetve a vásárló fejében.
Az egy külön blogbejegyzés témája, hogy ezek a történetek mennyire földtől elrugaszkodott motívumokat tartalmaznak, mennyire tudják a vásárlót befolyásolni. Véleményünk szerint a piacvezető termékek – esetünkben az okosotthon és a FIBARO – gyártói ügyelnek arra, hogy minél könnyebben emészthető, hétköznapi esetek legyen prezentálva.
Magunk is elképedtünk, amikor először olvastuk a FIBARO Swipe történetet Rich Bira tolmácsolásában, aki a FIBARO US Maning Director-ja. Azzal nem mondunk nagy újdonságot, hogy a fejlesztés során, szinte minden FIBARO-terméknek külön-külön van egy története. A Swipe úgy jelent meg a piacon, mint az első gesztusvezérelt pad, amivel könnyedén tudjuk szabályozni okosotthonunkat.
A félreértések elkerülése végett: magában a Swipe erre nem képes, kell hozzá egy kiépített FIBARO-rendszer, vezérlőegységgel, érzékelőkkel és modulokkal. Ennek a rendszernek az egyik okos lánca a Swipe, amivel további kényelmi funkciókat tudunk csinálni, különböző kézmozdulatokkal.
Szóval, milyen történet van a Swipe mögött?
Nos, az történt, hogy egy kórház felfigyelt a FIBARO okoseszközeire, melyben látták a folyamatos innovatív fejlődést. Megkeresték a FIBARO mérnökeit és feltették a kérdést, hogy vajon tudnak-e olyan eszközt készíteni, amellyel érintés nélkül fel lehet kapcsolni a villanyt, anélkül, hogy bakteriális fertőzés alakulna ki a helyiségben. Ergo, mindenképp preventív jelleg állt a kérdés mögött, egy jó nagy adag technológia kihívással.
Azóta pedig egy sikertörténet tanúi lehetünk magunk is, hiszen a Swipe már több millió okosotthon tulajdonosnak szerez örömet a napi használat során. Azon túl, hogy a fejlesztők megoldották az alapproblémát, ügyeltek arra is, hogy egy olyan eszköz kerüljön a felhasználók kezei közé, amely tökéletes küllemével, design-os megjelenésével méltán népszerű a piacon.
A Swipe felhasználóságának végtelen száma van, de az sem véletlen, hogy az egyik legkedveltebb jelenet a ’good night’ opció. Elég egy kézmozdulat a Swipe előtt és lekapcsol a világítás, a sötétítő is leereszkedik és az ajtó bezáródik. Majd reggel már az okosotthon ébreszt és kezdődik egy új nap.
Ezeket olvasta már?
Kérdezze munkatársunkat!
Irodánk
![]() |
1113 Budapest, Bocskai út 77-79. Mogürt Irodaház, B1 épület, II. emelet |
![]() |
+36 (1) 248-1690 |
![]() |
+36 (1) 248-1692 |
Helpdesk |
![]() |